Ledig 60% stilling hjemmehjelp og assistent på helg

Vi har ledig fast 60 % stilling som hjemmehjelp og assistent i pleien hver tredje helg i hjemmetjenesten. Arbeidet som hjemmehjelp er på dagtid, og helg i pleien er på dag.

Hjemmetjenesten i Vega kommune søker en medarbeider med gode samarbeidsegenskaper, som er beslutningsdyktig, stabil og serviceinnstilt.

Som hjemmehjelp og assistent jobber en i hjemmet til bruker. Her skal en gi praktisk bistand til mennesker som trenger hjelp til å mestre dagliglivet,på grunn av alder, sykdom eller spesielle behov. Det kan være hjelp til rengjøring, innkjøp, vask av klær og enkelte ganger personlig stell. Hensikten med hjemmehjelp er at brukerne skal klare å bo i sitt eget hjem, selv om de har behov for hjelp til ulike gjøremål. Brukermedvirkning og brukernes behov er sentralt i dette arbeidet.

Som assistent på helg er oppgavene bl.a. tilsyn, stell/pleie og omsorg.

Opplæring vil bli gitt, både for oppgaven som hjemmehjelp og assistent på helg.

Det stilles ikke krav til formell kompetanse, men erfaring fra helse og omsorgstjenester vil bli vektlagt.

Vi søker etter:

• Deg som viser omsorg, bryr deg om andre mennesker og viser hensyn og respekt
  • Er fleksibel og strukturert, har evnen til å skape tillit og bidrar til et godt arbeidsmiljø
  • Har førerkort klasse B

Vi tilbyr:

• Et inkluderende, hyggelig og godt arbeidsmiljø
  • Spennende utfordringer i det å hjelpe tjenestemottakerne våre til å kunne bo lengst mulig hjemme
  • Ansvarsfull og viktig jobb
  • Lønn etter gjeldende tariff