Du kan kontakte Pasient – og brukerombudet hvis du er misfornøyd med helsehjelpen du har fått, eller mener at du ikke får oppfylt dine rettigheter som pasient, bruker eller pårørende.
Pasient – og brukerombudet kan gi deg informasjon om rettigheter, råd, klagemuligheter og veiledning. Alle våre tjenester er gratis, og du kan velge å være anonym om du ønsker det.
Pasient – og brukerombudet holder til i hvert fylke, og for Pasient- og brukerombudet i Nordland kan du kontakte oss på ulike måter:
Pasient – og brukerombudet i Nordland
Postboks 212 Skøyen
0213 Oslo
Telefon: 40 50 16 00/ 75 56 66 70
Besøksadresse:
Jakhelln Brygge (6. etasje)
Torvgata 2
8006 Bodø
E-post: nordland@pasientogbrukerombudet.no (unngå sensitive opplysninger)
Sikker melding: Har du spørsmål som inneholder personsensitiv informasjon, kan du sende oss en sikker melding via Altinn.
Les mer på pasientogbrukerombudet.no